As part of the Unified Community Platform project, your wiki will be migrated to the new platform in the next few weeks. Read more here.

Official Islands of Nyne Wiki/pl

From Islands of Nyne Wiki
Jump to: navigation, search
Wiki.png
Wiki.png
Witaj na oficjalnym wiki Islands of Nyne
The Islands of Nyne napisana i utrzymywana przez graczy.
Zapraszamy do współpracy przy tworzeniu nowych artykułów lub rozbudowywaniu już istniejących, aby zadowolić swoich nadprzyrodzonych obcych.
Od tłumacza: Cześć! Tutaj MattTamer, bardzo przydałaby mi się pomoc w tworzeniu tej wiki po polsku! Spędziłem pare godzin nad tworzeniem już tak dużej części.
Więc jeżeli jesteś zainteresowany to szukaj błędów lub stron które nie zostały jeszcze przetłumaczone i tłumacz! A ja kiedyś kupię Ci za to kawe.
Miłego dnia czy nocy, Matt.
O grze: Islands of Nyne
Islands of Nyne: Battle Royale to pierwszoosobowa gra multiplayer, wzorowana na Battle Royale i The Hunger Games. Setka graczy, wybranych przez tajemniczą rasę obcych została zabrana na planetę na której musi walczyć ze sobą, aż do śmierci na jednej z trzech wszechobecnych aren. Wejdź, znajdź broń i pozostań przy życiu... bo wygrać może tylko jedna osoba!
Twitter
Społeczność Wiki

Obecnie mamy 405 stron i (76 artykułów)!
Ostatnie zmiany | Nowe strony | Brakujące strony

Jak pomóc (EN)
Zobacz, w jaki sposób możesz pomóc w Islands of Nyne Wiki! Pamiętaj, aby zachować standard gramatyki i punktualności w swoich wypowiedziach.
Rejestracja
Zarejestruj konto, aby nam pomóc.
Filmy
Główne sekcje strony: 1 · 2 · 3 · 4. Zmiany na stronie głównej można zaproponować tutaj.